tisdag 11 november 2014

Hurra!

Det verkar som att medicinen jag fick för några veckor sedan hjälper. Jag känner mig lättare till sinnes, bättre matlust och kan tänka mig att ta initiativ.
I går morse ringde jag till Anne-Li och föreslog att vi skulle gå ner till sta´n och titta efter julklappar. Det är för tidigt egentligen men det känns som att jag måste passa på när jag mår bra. Stig skjutsade oss till centrum. Det var tyst och skönt, inte många kunder ute en måndagmorgon.
(bilden är lånad, så här fina paket har det inte hunnit bli...
...mer så här. Men de kommer också att bli vackra så småningom).
I dag kom Eivor och Aina med medicin. Det är en enorm service att ha Pall-gänget. Jag vet att om jag blir sämre så kommer de på en kvart. I dag gick vi igenom veckan som varit och jag berättade hur jag mår. Som ni ser på bilden så klarade Hans av att hälsa och att sedan lägga sig utan att proppsa på uppmärksamhet. Vi tränar på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar