söndag 26 december 2010

Finns det några snälla barn

Snäll?! Skulle det göra någon skillnad?












Det finns 365 dagar på ett år. Vi har varit snälla 362 eller åtminstone 360...känns det som i alla fall...










...inga fler kalsonger...inga fler skjortor...inga fler mjuka paket...please! Ett till och jag surnar tilll resten av året... nästa år också. Tålamodet håller på att ta slut...
















Snäll???12 mars...5 augusti...27 november. Räcker det? Nehej då slänger jag in 22 december det ska väl räcka till åtminstone 3 paket.


Snäll?! Räcker det inte att jag fixar mat till hela släkten??? Ska man ha kravet på sig att va snäll också. Nej nu jävlar lackar jag ur. Nu slänger jag hela besticklådan... haaaajaaaa!

Om jag säger så här...moder Theresa, Nelson Mandela, jultomten har gått i lära hos mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar