lördag 10 januari 2015

Himlen väntar

 
 
8/1 2015  kl 20.20 somnade mamma, mormor,farmor bästa hustrun och vännen in.
Nu läser hon härliga sagor för alla änglabarnen.
 
 
Mamma sommaren 2014 vid sitt paradis, Efrikgården.
 

Rasmus och Lina skålar med mormor och morfar.
 

Grekland juni 2014

Grekland juni 2014

 
En fin tid fick vi under mammas sjukdomstid, många glada minnen och härliga resor.
Sista 3 veckorna vårdades mamma av Palletativa avdelningen i Falun, tusen tack till denna underbara avdelning och fantastiska personal.
 
Du är för alltid en del av mig
som polstjärnans ljus i natten
Jag tänder ett ljus som en hälsning till dig
som en bro över mörka vatten
Du är för alltid en del utav mig
så fjärran men ändå så nära
En ängel ska bära min hälsning till dig
Du är alltid en del utav mig
~Lasse Berghagen~
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar