söndag 10 mars 2013

Vad är rikedom?

På tidningssidorna kan man läsa om börsens utveckling, hur man ska intressera sig för fonder, hur alla hela tiden ska berika sig själv...
...de har fel! Det här är bilden av den största förmögenheten. Det är mina närmaste vänner som följt med mig till Loka Brunn. Under olika tider i livet har jag träffat människor som jag fastnat för på olika sätt. För ett antal veckor sedan skickade jag ut ett brev och undrade om de hade möjlighet att följa med till Loka. Av 15 inbjudna tackade 11 ja. Helt fantastiskt. Eftersom jag inte har någon som kan tala om hur länge jag kommer att må bra så måste jag hela tiden försöka göra det jag gärna vill. Det går inte att lägga sig apatisk och vänta...den tiden kanske kommer men inte än.
 Lina, Emma och Lisbeth
 Berith, Solvig, Ann-Louise och Anne-Li.
När vi bokat in så är det dags för mumsigt fika i vackra rum. Lyx och ljus får själen att jubla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar