fredag 7 juni 2013

Hemsöborna - Hellmansö

För en tid sedan ringde jag till Lasse och Lilli och bad dom komma. Vi ska ses vid Folkets hus i Falun klockan 17.00, sa jag.
Lasse har jag känt hela mitt liv. När vi var ungefär 6 år spelade vi teater i Blötberget. Ledare för truppen var  Sally Norman, Lasses mamma.  Vi har följts åt genom livet. Det är skönt att ha människor som man känner utan och innan.

Lasse sitter och funderar...jag blir full i skratt när jag ser bilden för Lasse är sig väldigt likt, sedan han var en liten skitunge.

Det var förunderligt vackert den här kvällen.



Det som är fantastiskt med teater är att det behövs väldigt lite för att vi i publiken ska vara med på noterna. Titta här, två backar genast tänker vi i publiken: fest!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar