måndag 3 juni 2013

Snacka om överraskning!

Lisbeth och jag står vid trappan utanför Kulturhuset i Vansbro. Bilar kör förbi och vinkar. Så kommer en bil och svänger in, alla i bilen vinkar och jag vinkar tillbaka trots att jag inte känner några i Vansbro. Men vänta...Ann-Louise och Berit...va...?
Lisbeth har ringt runt och bjudit in hela tjejgänget som var till Loka tidigare i vår. Jag blev så glad, vilken härlig överraskning. Så vi dansade och åt mat som Lisbeth och Bosse gjort. Lisbeth kan verkligen konsten att glädja sina medmäniskor!
Till höger står dansläraren. Hon var mycket bra! Zara Ljungqvist heter hon och kommer från Malung.
Ann-Louise, Solveig, Lilli och Berit ser lite undrande ut...

...det beror på att Zara säger att vi ska kommunicera med våra händer...vilket inte är så jäkla lätt. Men vi klarar allt.
 Till vänster dansar Annika. Det är hon som äger det fantastiska Kulturhuset. Hon och hennes före detta man köpte stället och rustade upp det. Vilket arbete!
Här svävar vi som fjärilar.
Berit fotar och bakom skymtar Ia.
Hela gänget efter en timmes dans. Vi ser riktigt fräscha ut tycker jag. Längst bak i mitten syns Birgitta och Anneli.
 Visst ser Bosse och Lisbeth glada och finurliga ut... efter att ha lyckats överraska mig totalt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar