lördag 13 september 2014

Borlänge

Vi packar i vinterdäcken till min bil i Stigs bil. Emma och Patrik ska ta med dem upp till Luleå. Rasmus hittat har hittat en lägenhet i Boden för i Luleå är det helt omöjligt men alla får busskort och så har han min bil så det ordnar sig.
När Sven träffar Lina blir han så glad att han klurar ihop sig till en krok och smågnäller glatt.
Stig har kokat kalops och vi äter med Emma och Lina. Så far vi till stallet så Sven får träffa resten av familjen, Skjåni och Dröjmer, två islänningar. Det går bra, han är lite försiktig men nyfiken.
Själv sover jag mycket. Lägger mig vid nio-tiden, vaknar ofta under natten men sover ungefär tolv timmar. Jag går upp och duschar men redan då är jag trött och sover några timmar till. Jag är inte något speciellt trevligt sällskap men är glad när jag orkar åka och hälsa på barnen.

1 kommentar:

  1. Vilken fin bild på hunden Maj! Du är så duktig att ta bilder och lyckas fånga känslor i bilderna så bra.

    Mvh Hannna
    Den du träffa på sjukhuset för länge sedan

    SvaraRadera