söndag 30 november 2014

Julskyltning

Anne-Li och jag har planerat att gå på julskyltningen. Det var bara att hålla tummarna och se vad kroppen vill.
Jag sov till 11.00 sedan upp och duschade. Fika lite och lägga sig igen klockan 12.00. Jag sov som en stock till Stig väckte mig strax före 14.00. Jodå, kroppen verkar hänga med.
 Anne-Li fotade mig och lyckades bra men när jag...
... tog en bild på henne blev den suddig. Knappen som jag använder för zoom fastnar ibland, jag skyller på det. Det blev lite småsaker köpta och efter 2 timmar hade jag fått nog. När jag ringde efter Stig så visade det sig att han inte åkt hem utan stannat på sta´n (efter 47 år känner han sin Pappenheimare). Sven fick chansen att gå runt gruvan och runt Tisken.
Jag är glad att jag tog mig i kragen och gick ut med Anne-Li. Det blir för ensamt att endast gå inom huset fyra väggar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar