onsdag 26 oktober 2011

Stånga pannan blodig

När den nya gallerian byggdes för några år sedan försvann Barnavdelningens fönster ut mot ån. Vi är inbyggda nu och utanför fönstret på barnavdelningen har vi Waynes. Vår nödutgång är in mot caféet. Jag var in flera gånger och pratade med personalen att inte låta besökarna sitta mitt framför vår dörr. Ofta kunde det vara ett bord, flera stolar, två barnvagnar och några latteföräldrar. Personalen sa till mig att det var svårt att få folk att inte sätta sig där.
Då skrev jag ett brev till chefen. Ingen reaktion! Nästa steg blev att prata med räddningstjänst. De var dit och inspekterade och pratade med personalen som hänvisade till att folk drog fram borden. Häromdagen såg jag en drös sittande framför dörren och jag gav upp!
Men idag såg jag det här:
 Det rör på sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar