torsdag 8 november 2012

Åkerblads i Tällberg

Onsdag eftermiddag.Vi har slängt på oss de vita morgonrockarna, snart ska vi få ansiktsbehandling.
För några veckor sedan bestämde Lisbeth och jag att vi skulle unna oss ett besök på ett Spahotell. Jag letade på nätet och hittade Åkerblads i Tällberg de har just fått sin spaavdelning klar. För 1990:- får vi; ansiktsbehandling, middag, frukost, lunch och ett dubbelrum.  

Här i förrummet kan man koppla av tills det är dags för behandling.

Spatjejen, så duktig och behaglig.

En lycklig, avslappnad kvinna!


Poolområdet...här skulle jag gärna kunnat simma lite men det går inte med slangarna som tittar fram ur magen...jag törs inte riskera en infektion igen. 

Här verkar de ha byggt ett fönster enbart för det fina trädet utanför. Helt rätt! Och lite längre bort skymtar Siljan. Underbart att få ladda batterierna, i morgon börjar första giftbehandlingen, då kan jag behöva all kraft jag kan uppbåda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar