fredag 10 maj 2013

25 %

Anne-Li fick ett meddelande på telefon att Kapp-Ahl hade en dag då de drog bort 25% på allt man handlat under dagen. Vi åkte in och röjde och hittade lite som passade.
Nu har jag fått ett större förståelse för mannekänger, tänk vad de kan posera på allsköns sätt. Själv känner jag mig stel och löjlig men det får duga...


 En klänning som jag inte orkade prova. Den kostade 99:- så jag chansade och den passade perfekt. Halsbandet kostade lika mycket!
 En slinkig hemmasommarklänning. Så skön, 199 :-
 Kjolen kostade 149:-
En bomullsklänning för 299 :- också mycket skön som kommer att bli användbar varma dagar...och så drog de av 25% på hela härligheten.

2 kommentarer:

  1. Hej snygging! Vilka fynd du gjorde! Gläder mig över att du har haft fina dagar (efter jobbiga)och att ni kom iväg på utlandsresan! Staffan och jag är ute och lunkar i trädgården - finns en hel del att röja upp. Försöker få i ordning odlingar. Igår hängde jag med på Falu Amatörbokbindarnas utflykt till Linda och Odd Gimle i Djura. De driver Djura Bok- och pappershandel i en fantastisk gammal lanthandel. (S är med i bokbindarna.) Efteråt for vi två till Siljans konditori och därefter gjorde vi tre ateljébesök (Hjulbäck, Siljansnäs och Insjön) i det pågående Konst runt Siljan. En härlig lördag! Kramar till er!

    SvaraRadera