fredag 17 maj 2013

Febern slår till

Häromdagen var febern plötsligt 39,5. Jag ringde Pall-gänget och Lena kom.

Hon tog olika slags blodprover och svaren kom så småningom men sa inte så mycket. Jag har haft ont på ett annorlunda sätt som gjort att jag ätit mer medicin.
I går, på min födelsedag, ringde det i ett. Jag tror varenda kompis kom ihåg min födelsedag. Fantastiskt!
De här vackra blommorna kom från Anne Seppänen och Staffan Svensson.
På kvällen grillade vi och jag var riktigt hungrig men mitt i måltiden fick jag gå och lägga mig. Jag mådde inte bra...just då ringer det. Lisbeth undrar hur det är och om de kan komma. De var utanför huset! Men nära vänner kan komma när som helst även om man ligger och grinar.
Jag fick vackra minivioler och massor av frukt. Lisbeth kom ihåg att jag sagt någon gång att dans är bästa sättet att röra sig så hon har tagit kontakt med en orientalisk dansare som kommer och dansar med mig och Lisbeth.
Lisbeth har en otrolig förmåga att sprida glädje omkring sig. När de åkte mådde jag mycket bättre!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar