söndag 28 juli 2013

Stilla söndag

Söndag morgon...jag känner mig glad och lättad, jag har inte ont. Hela gårdagen kände jag mig öm i magen och hade ont i ryggen. Troligtvis var det den nya omgången cellgifter som jag kände av. Som tur var kom ungarna ut så jag fick något annat att tänka på.
 Vi firade Emma som har två namsdagar denna vecka, Emma och Kristin. Amalia (i hörnet) dekorerade tårtan så fint men...
...jag hade haft i för mycket vaniljkräm så det blev "tårtskred". Einar fixade det med en tvättklypa under fatet.
Eftersom det var en varm, skön dag så gick vi ned till badet. Långt där uppe såg vi Ann-Mari och vinkade (det är fantastiskt vilken zoom kameran har).
Anna och Emma kollar hur varmt vattnet är...
...då kommer Rasmus och gör bomben och skvätter ner Anna.
 
 Precis när vi badat klart kom Inger...
...och Göran, Nynäshamnborna, som kommer lite nu och då till Efrikgården.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar