söndag 7 juli 2013

Tidig söndagsmorgon

Helt plötsligt hoppar jag upp från sängen. Jag har fått en idé. Jag sätter på mig morgonrocken och stoppar på mig tvål och tandkräm. Jag ska gå till badet!
 Det doftar så gott om gräset. Här har nog Göran nyss klippt.
 "Den gröna porten"
 Det ser ut som att jag hoppat i men bilden ljuger. Jag stod mest på stegen och plaskade...
 ...skugga i vattnet...


...mmm smultron. Finns det nå´n smak som industrin så gärna vill härma men som de alltid misslyckas med. Den goda, utsökta smaken går helt enkelt inte att härma det blir bara kvalmigt.

Jag är så glad och nöjd över att gårdagen i Vansbro gick så bra. Jag har varit trött och ledsen några dagar helt säkert på grund av den nya perioden cellgifter. Till hjälp för att orka petade jag i mig 4 Betapred på fredagen och 4 på lördag morgon. Det fungerade. Jag behövde bara lägga mig en gång raklång i gräset för att ryggen gjorde sig påmind.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar