tisdag 12 februari 2013

Lust och fägring

Lisbeth från Vansbro har ordnat tider på "Lust och fägring". Vilket bra initiativ! Jag som mest sover tar mig i kragen och Stig skjutsar mig till stán.
Vi äter lunch på Banken...
..och vi får träffa Bosse för första gången. En trevlig och vänlig man som spelar trumpet och basar över Räddningstjänst i Vansbro.
"Lust och fägring" har flyttat närmare centrum men efter samma gata.
  Monica, en riktig färgklick, kollar upp vad jag behöver...
Monica är duktig på att berätta vad och varför hon gör olika saker. Hon påpekar att men inte bara ska tänka på vad man vill dölja utan att ta fram det som är bra. Jag tycker det blev bra.
Första besiktningen av Lisbeth.
Dags för lyxigt löspuder...
 
Lisbeth blev så snygg! Monica arbetade en timmer var med oss. Kostnaden är 495 kronor men då får du på köpet varor för samma summa.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar