söndag 8 september 2013

Ett fantastiskt bröllop

Äntligen kan jag berätta. Jag har varit med om så mycket men fått order om att inte säga något.. Det här bröllopet var nämligen hemligt. Det var ytterst få som visste vad som skulle ske. Lisbeth och Bosse bjöd in alla sina vänner till en konser i Tyngsjö kyrka. Vad ingen visste var att musikprogrammet skulle sluta med en vigsel.
Jag har varit med Lisbeth under en tid, vi har letat den perfekta bröllopsklänningen till henne. Till slut hittade vi den och i bara farten hittade vi en vacker klänning till mig också. Lisbeth hade frågat om jag ville vara tärna. Tänk vilken ära! Bruden var naturligtvis den allra vackraste på festen men jag kände mig också vacker...jag har aldrig ägt en sådan fin klänning. Bröllopsdagen var helt fantastiskt...
Brudgummen spelar en vackert stycke...

...då går dörarna upp och in skrider bruden!
Prästen och jag gör varandra sällskap i bakgrunden.

Bosse mötte sin brud på halva vägen och tillsammans gick de sista biten.

Ringarna...

Kyssen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar