söndag 2 februari 2014

65 dagar

Jag vill gärna tro att min nya livsstil gör att jag mår bra. Att ta bort allt socker, gå helst varje dag, meditera ofta kanske kan göra att cancern "håller sig på mattan". Så, här om morgonen, vaknade jag och kände att jag hade ett bakslag på gång. Det börjar med att jag skakar trots att jag bara har 37,5 i feber... så går en kort tid och febern stiger rekordsnabbt till 39,8 och jag börjar kräkas. Ett rejält "bakslag". Men jag tröstar mig med att det gick över på ett dygn, i vanliga fall brukar ett bakslag innebära tre dygn.
Jag ger inte upp! Jag fortsätter att leva på mitt nya sätt och hoppas att det håller cancern stången.

Hoppsan, när jag loggade in nyss så såg jag att den 30 januari hade 265 stycken varit in på min blogg. Det brukar vara cirka 100 färre.
 

1 kommentar: